fredag 7 september 2012

Bästa presenten!

På min födelsedag igår förärades jag med ett snudd på färdigt kök av min händige man - sicken finfin present! Det saknas ett gäng handtag, x-antal meter sockel, en blandare, eldragning och en köksö - sen är köket banne mig färdigt! Det känns som att det närmar sig nu!!


Anders har tixat byggsats, vilket har resulterat i en trappa i horisontellt läge! Imorgon är planen att vi ska få den på plats. Vi har ett gäng tappra riddare i bakfickan om vi skulle behöva lite extra armstyrka, vilket inte känns speciellt otroligt efter att provlyft i den en smula. Finns inte ens nästan tillstymmelse till chans att jag kan lyfta den så att det märks - men fin ser den ut!:)


Mitt i allt utdraget byggkaos så känns det som ett himla fint kvitto på vårt föräldraskap att vi har lyckats fostra våra barn så bra, att de när de ser en bygglampa exalterat skriker "Scenbelysning!!":D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar